Hvordan man tackler sin sagsbehandler kompakt verison-kurset - Læringsbevis.dk

Hvordan man tackler sin sagsbehandler kompakt verison

Et sagsforløb kan handle om alt fra sygedagpenge og kontanthjælp til ressourceforløb.

I dette kursus kommer vi ind på, hvordan man kan anmode om en ny sagsbehandler, hvordan man kan klage over sin sagsbehandler, hvilke rettigheder man har, hvordan man får mest ud af jobcenteret, hvordan man skaber en god samtale m.m.

 

Sådan gør du:

  1. Kig materialet igennem, og søg gerne selv viden.
  2. Svar så godt du kan på spørgsmålene, og tryk: “Aflever”.
  3. Du får et bevis tilbage, på alt det værdifulde du kan.

Sådan virker et kursus hos læringsbevis.dk

Find din branche og opdag på det enkelte kursus, hvad du allerede kan. Når du har svaret på spørgsmål og talt med en fagmand, får du det bevis, der kan åbne døren for et job til dig.

Kursets længde

1 timer

Kursets pris

Gratis

Det siger kursisterne om kurset

Klavs Mørk, 46 år, Læringsbevis.dk (★★★★★)

"Videosamtaler, har det med at kaste nogle fejl af sig. Man står stærkere hvis man kan hjælpe med den slags småting også."

Klavs Mørk, 46 år, Læringsbevis.dk (★★★★★)

"Videosamtaler, har det med at kaste nogle fejl af sig. Man står stærkere hvis man kan hjælpe med den slags småting også."

Andre kurser som måske er noget for dig

Fakta om belysning

Fakta om belysning. Belysning er noget der kan forøge og formindske produktiviteten og velværen på arbejdspladsen. Kan du hjælpe firmaer med at få det optimale lys?

Læs mere

Fakta om støj

Støj kan ødelægge ethvert godt arbejdsmiljø og for meget støj kan give bøder. Du kan hjælpe mange firmaer, hvis du ved noget om dette område.

Læs mere

Fakta om TV-overvågning

Man kan få nogle grimme sagsanlæg på halsen, hvis man ikke kender lovgivningen omkring folks privatliv. Du kan hjælpe firmaer på rette vej, hvis du har viden indenfor dette område.

Læs mere

Fakta om varme, kulde og træk

Firmaer bruger dyre konsulenter udefra, til at fortælle dem at deres vinduer er utætte, og at det gør at medarbejderne ikke arbejder så godt som de kunne. Måske kunne de også bare have spurgt dig?

Læs mere