Optræd imødekommende
I mange brancher er det en stor fordel, at man ved, hvordan man fremtræder imødekommende.
Om du er pedel/vicevært eller sælger, kan man risikere, at man støder på en utilfreds beboer/kunde. Der er det vigtigt, at man ved, hvordan man skal agere under en konflikt.
Dette kursus vil tage dig igennem alle de vigtige ting inden for service, kommunikation og radskaber dertil.
Dermed ved du, hvordan du yder god kundeservice, og du er klar til enhver situation, hvor der er en konflikt eller en utilfreds beboer/kunde.
Sådan gør du:
Sådan virker et kursus hos læringsbevis.dk
Find din branche og opdag på det enkelte kursus, hvad du allerede kan. Når du har svaret på spørgsmål og talt med en fagmand, får du det bevis, der kan åbne døren for et job til dig.
Kursets længde
5 timer
Kursets pris
180 kr. inkl. moms
Det siger kursisterne om kurset
Pia, 42 år, Odense (★★★★★)
"Jeg har taget alle de kurser der omhandler treatments. Jeg bliver mere afklaret om hvad der er den rette vej for mig hver gang. Vær opmærksom på at det næsten altid kræver et mere officielt kursus inden de ansætter en."
Kim, 38 år, Skælskør (★★★★★)
"I sæsonen kommer man til at vade i arbejde, hvis man er god til at udleje ting med medhjælp"
Andre kurser som måske er noget for dig
I de voksnes rækker kompakt version
Et udpluk af alle de ting, man som minimum skal have styr på.
Læs mereStige - kursus kompakt version
Det er trygt for din kommende arbejdsgiver, hvis du har styr på reglerne for at bruge en stige.
Læs mereOrdblinde - hjælp kompakt version
Selvom man er ordblind, kan man godt give og modtage skriftlige beskeder.
Læs mere