Optræd imødekommende
I mange brancher er det en stor fordel, at man ved, hvordan man fremtræder imødekommende.
Om du er pedel/vicevært eller sælger, kan man risikere, at man støder på en utilfreds beboer/kunde. Der er det vigtigt, at man ved, hvordan man skal agere under en konflikt.
Dette kursus vil tage dig igennem alle de vigtige ting inden for service, kommunikation og radskaber dertil.
Dermed ved du, hvordan du yder god kundeservice, og du er klar til enhver situation, hvor der er en konflikt eller en utilfreds beboer/kunde.
Sådan gør du:
Sådan virker et kursus hos læringsbevis.dk
Find din branche og opdag på det enkelte kursus, hvad du allerede kan. Når du har svaret på spørgsmål og talt med en fagmand, får du det bevis, der kan åbne døren for et job til dig.
Kursets længde
5 timer
Kursets pris
180 kr. inkl. moms
Det siger kursisterne om kurset
Klavs Mørk, 46 år, Læringsbevis.dk (★★★★★)
"Hvor svært kan det være?;) Tænk på at der nogle gange skal bores ind til fjernvarme i et hus, at der skal bores hul i vejen osv. ;)"
Stig, 47 år, Måløv (★★★★★)
"Der er en masse småopgaver, blandt andet på facebook, hvor man kan arbejde i få timer for andre. (dette er egentlig en udtalelse til træterrasse, men Stig siger , at han tænker det samme om dette emne)."
Andre kurser som måske er noget for dig
Løftekursus kompakt version
Man kan komme ud for at skulle løfte ting i næsten al slags arbejde. Desværre er der mange, der får skader, fordi de ikke løfter rigtigt. Efter dette kursus vil du aldrig løfte forkert igen.
Læs mereKlargøring af mødelokaler kompakt version
Mødelokaler skal være pæne og præsentable, når de skal bruges.
Læs mereGarderobe medhjælp kompakt version
For gæster, der skal aflevere deres ejendele i en garderobe, er det vigtigt, at servicen og overblikket er i top.
Læs merePasse drivhus kompakt version
Med et drivhus har du mulighed for at forlænge sæsonen for dine afgrøder samt antallet af sorter, du kan dyrke.
Læs mere