Optræd imødekommende
I mange brancher er det en stor fordel, at man ved, hvordan man fremtræder imødekommende.
Om du er pedel/vicevært eller sælger, kan man risikere, at man støder på en utilfreds beboer/kunde. Der er det vigtigt, at man ved, hvordan man skal agere under en konflikt.
Dette kursus vil tage dig igennem alle de vigtige ting inden for service, kommunikation og radskaber dertil.
Dermed ved du, hvordan du yder god kundeservice, og du er klar til enhver situation, hvor der er en konflikt eller en utilfreds beboer/kunde.
Sådan gør du:
Sådan virker et kursus hos læringsbevis.dk
Find din branche og opdag på det enkelte kursus, hvad du allerede kan. Når du har svaret på spørgsmål og talt med en fagmand, får du det bevis, der kan åbne døren for et job til dig.
Kursets længde
5 timer
Kursets pris
180 kr. inkl. moms
Det siger kursisterne om kurset
Klavs Mørk, 46 år, Læringsbevis.dk (★★★★★)
"Det er især indenfor børnehave og klubpædagog området. Men vi ser det også mere og mere indenfor restaurants- og cafeområdet."
Karoline, 19 år, Vedbæk (★★★★★)
"Fik job i Normal;)"
Andre kurser som måske er noget for dig
Sundhedstjek af gæster/passagerer
En lang række steder, vil I det næste lange stykke tid tjekke om deres gæster, kursister, passagerer, kunder osv er syge. Det vil ske gennem temperaturscannere og tilsvarende ting.
Læs mereReceptionist
Som receptionist står man bl.a. for kundekontakt både pr. telefon og i selve receptionen. Tag dette kursus og bliv meget klogere på jobbet som receptionist.
Læs mereDen gode præsentation
I mange jobs kan man komme ud for at skulle holde en præsentation. Tag dette kursus og få værktøjer til, hvordan du holder den bedste præsentation.
Læs mereTelefonsælger
Hvis du godt kunne tænke dig at sælge gennem telefonen, så tag dette kursus og bliv meget klogere på området.
Læs mere