Optræd imødekommende
I mange brancher er det en stor fordel, at man ved, hvordan man fremtræder imødekommende.
Om du er pedel/vicevært eller sælger, kan man risikere, at man støder på en utilfreds beboer/kunde. Der er det vigtigt, at man ved, hvordan man skal agere under en konflikt.
Dette kursus vil tage dig igennem alle de vigtige ting inden for service, kommunikation og radskaber dertil.
Dermed ved du, hvordan du yder god kundeservice, og du er klar til enhver situation, hvor der er en konflikt eller en utilfreds beboer/kunde.
Sådan gør du:
Sådan virker et kursus hos læringsbevis.dk
Find din branche og opdag på det enkelte kursus, hvad du allerede kan. Når du har svaret på spørgsmål og talt med en fagmand, får du det bevis, der kan åbne døren for et job til dig.
Kursets længde
5 timer
Kursets pris
180 kr. inkl. moms
Det siger kursisterne om kurset
Klavs Mørk, 46 år, Læringsbevis.dk (★★★★★)
"Det her er en lille kursusrække, hvor du får et par objektive råd til hvordan du skal klare nogle af de største udfordringer i livet."
Klavs Mørk, 46 år, Læringsbevis.dk (★★★★★)
"Det her er en lille kursusrække, hvor du får et par objektive råd til hvordan du skal klare nogle af de største udfordringer i livet."
Andre kurser som måske er noget for dig